maanantai 15. heinäkuuta 2013

Viimeinen viikonloppu, sekä perheenlisäystä!

 Vietettiin mun vimestä viikonloppua Ellin luona, ensin perjantaina kaksin ja lauantaina Nanni liittyi meidän seuraan. Tehtiin ruokaa, pidettiin huolta nesteytyksestä ja nautittiin vaan olemisesta ja auringosta. Ei mitään stressiä mistään, eikä suunniteltu sen kummemmin viikonloppua. Käytiin kyllä molempina iltoina Zürichissa kääntymässä, tunnin jaksettiin olla ja lähdettiin takasin Ellille nukkumaan. Hirveen rankka elämä :-D 

Tässä pari hyvää biisiä, jotka soi täällä joka paikassa:


j

Mä tossa jo pakkasin mun ison matkalaukun. Hyvin mahtuu kaikki kamat mukaan, mitä nyt Ellin laukkuun eksyy parit kengät.. Mutta, se onkin eri asia, joudunko maksaa ylikiloista :D En tiiä pitäskö vaan soittaa Finskille että laukku painaa pikkasen enempi ku sais, netistä en saanut varattua taikka maksettua sitä.. Vielä tosin pitää käydä hakemassa parit tuliaiset ja synttärilahjat, jos vain löydän jotain. On niin pirun vaikeaa etsiä toiselle jotakin.. Varsinkin miehille! Maailmassa ei voi olla vaikeempaa tehtävää. (Kyllä mä oikeesti tiedän että on..)

Viisi päivää ja mun kone nousee Zürichista viimestä kertaa kohti Suomea. En mää tajua sitä vieläkään, että oon muuttamassa takaisin Suomeen.. Ehkä sitten kuukauden päästä kun on viettänyt Suomessa lomaa. Mutta ainakin tiedän että on mies, joka tukee ja auttaa mua. 

Perheen lisäyksestä sen verran, että sunnuntaina haemme Samin kanssa koiranpennun. Oon jo pidemmän aikaa halunnut toisen koiran, isomman kuin Danin. Nyt kun molemmat ovat kuukauden kotona, niin on ihan täydellinen aika ottaa pentu. Saa Danikin seuraa. Koiran roduista ei ole hirveästi tietoa, isässä taitaa olla collieta ja border collieta. Toivottavasti näkyisi pennun luonteessa sitten, niin päästään harrastamaan agilityä! 
Tässä tulee meidän Wisky:
Wisky onneissaan Danin vanhasta nallesta, jonka äitini lähetti Wiskylle.
Emo ja pennut. Kaikki muut pennut ovat jo uusissa kodeissa, meidän Wisky odottelee meitä vielä hetken veljensä kanssa, joka jää kasvattajalle.
Mä en kestä! Kattokaa nyt kuinka sulonen toinen on!
 Wiskystä tulee suht suuri koira. On pentueen suurin, ikää on tällä hetkellä pikkasen päälle 10vko ja painoa about 10kg. Taitaa olla suurempi kuin Dani, kun haemme Wiskyn. 
Hih, tää mamma saa toisenkin vauvan <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti