tiistai 18. kesäkuuta 2013

Europa park

Pakko todeta, että mää uskalsin uhata mun pelkoa ja menin 4 hurjaan vuoristorataan! Se jonotus oli ihan hirveetä aikaa, kun ehti tovin jos toisenki jännittää sitä ja pelätä, ja tajuta että en oikeesti voi enää perääntyä. Syke oli triplasti hurjempi ku tytöillä. Teki mieli pissiä housuunki siinä pelon vallassa. Haha. No mutta, olihan ne loppu peleis hauskoja! Kiljuin ku pieni lapsi -ja kovempaaki! En edes oo tienny että musta lähtee niin kova ääni. 
Joka kerta ku istuin vaunuun, hoin "miks tulin tähän?", "miks suostuin tänne", "auttakaa", "ei hitto, en uskalla" jne.. Vierustoverit sit tietty nauro aina mulle :-D Oon ollu varmasti hauska näky!

Ehkä mä vielä jonain päivänä uskaltaudun Suomessakin huvipuistoon. (Elli!! Wasalandia kutsuu ;)

No mutta tosiaan, lähettiin St.Gallenista kohti Schaffhausenia, mistä poimittiin Tiina kyytin. Ja voi pojat sitä automatkaa! Mä leikin vähän autokoulun opettajaa, ja Tiialla varmaan meni hermot muhun :-D Navi avitti meijän matkaa Saksan puolella Rustiin, vaikka pitikin mennä kiertotietä jostain vuorilta, niin jännää se oli. Nostelin jalkoja vähän väliä kun pelkäsin.. Pelkään olla jopa toisen autokyydissä. Ei se turhaan ole "pelkääjän paikka". Tietty tytöt sai hyvät naurut taas. Taidan olla erittäin hauskaa seuraa kun aina mulle nauretaan :-DD

Meno kesti 05.30-09.00. 

Europa Parkista lähettiin sitten joskus 17 kieppeillä, ensin kauppaan ja sitten kohti Sveitsiä jälleen ja Schaffhausenia. St.Gallenissa oltiin joskus 21.00 aikoihin. Eipä siinä sitten kummempia enää jaksanut, peiton alle ja nukkumaan yhentoista aikaa. 

Tais olla suht rankka päivä niin henkisesti kuin fyysisesti. Sen voin todeta, että manuaalisella on erittäin ärsyttävää ajaa vuoristossa. Loppu vaiheessa en jaksanu enää painaa edes kaasua.. Onneks täällä ihmiset kuitenkin ajavat paremmin kuin Suomessa, ja oli ihanaa ajaa pitkästä aikaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti