lauantai 5. tammikuuta 2013

24 tuntia.. Vierundzwanzig Stunden

..niin mun kone nousee Vaasan kentältä.

Mä en osaa edes sanoilla kuvailla tätä tunnetta ja mielentilaa mikä mulla nyt on.. Samalla olen helpottunut kun taas samalla ihan paniikissa. Tää loma on ollut niin ihana, että ääääääh, en mä osaa enää luopua tästä. Se, että elän niin ristiriitasten tunteiden vallassa, saa mut tekemään ja sanomaan sellaista mitä tulen harmittelemaan myöhemmin. Olen vaikea -etenkin tuolle omalle herralle :-D En mä tarkotuksella<3 Kai mä vaan rupean ahdistumaan kun tiedän että pitää palata Sveitsin kamaralle. 
Syksyllä ei ollu yhtään tälläistä oloa kun lähdin.. Tosin enpä mä silloin rakastanut toista näin paljon tai ollut väleissä yhden ihanan ihmisen kanssa. Tai pitänyt Dania näin paljon mun lähellä<3 Niinkuin se sanonta menee "aika menee liian nopeaa".
Vaikeinta tässä on se, että vietän viimeisen illan ilman yhtä ystävää. Mutta näin se vaan menee, elämä muuttuu ja kaikilla on ne omat jutut, jotka on tärkempiä kuin toiset.. Harmi kun olen niin herkkä ihminen, että pienetkin vastoinkäymiset musertaa mut. 

Pidemmittä puhetta, oikein antoisaa iltaa jokaiselle, nauttikaa siitä mitä teillä on! 
& kitos teille ihanaiset joita näin näinä viikkoina! Syksyllä taas nähdään!

2 kommenttia: